پویش اروین میعان

مشتری همیشگی ما خواهید شد, شرط میبندیم :)

خواص ویتامین سی برای مو

خواص ویتامین سی برای مو

تا به حال تمام مقالات ما در مورد خواص ویتامین سی برای پوست بوده است، بنابراین این مقاله را به خواص ویتامین سی برای مو اختصاص داده ایم. همانطور که در مقاله های قبل بدان اشاره کردیم ویتامین سی یک ماده فوق العاده مفید برای پوست محسوب میشود. به طوری که تاثیر بسیار زیادی برروی روشن شدن پوست، کمرنگ کردن لکه های پوستی، از بین بردن چین و چروک پوست، جلوگیری از آفتاب سوختگی، از بین بردن رادیکال های آزاد و غیره دارد. از این رو بسیاری از کمپانی های تولید محصلات آرایشی و مراقبتی از این ماده در محصولات خود استفاده میکنند. اما چیزی که اینجا قرار است بدان پرداخته شود آن است که تاثیر این ویتامین به پوست محدود میشود. خب قاعدتا که ویتامین سی علاوه بر پوست بر سایر ارگان های بدن و حتی موی افراد تاثیر مثبتی دارد که در ادامه بدان پرداخته میشود.

———- برای خرید و قیمت عمده اسید آسکوربیک اینجا کلیک کنید. ———-

خواص ویتامین سی برای مو

در این بخش از مقاله به خواص ویتامین سی برای مو پرداخته شده است.

  • ویتامین سی یا همان اسید آسکوربیک از سری ویتامین هایی است که در آب حل میشود. طی این عمل از ویتامین سی کلاژن تولید میشود که به محکم کردن ریشه مو کمک بسیار زیادی میکند. از طرفی باعث افزایش جریان خون به طرف سر شده و همین خود باعث تقویت موها نیز میشود.
  • یکی از عوامل اصلی سفید شدن موها رادیکال های آزاد هستند. از آنجایی که ویتامین سی نوعی آنتی اکسیدان بسیار قوی محسوب میشود میتواند از موهای ما در مقابل رادیکال های آزاد جلوگیری کند. بنابراین ویتامین سی نوعی عامل برای جلوگیری از سفید شدن زودرس موها نیز محسوب میشود.
  • یکی دیگر از فواید بسیار مهم ویتامین سی برای مو آن است. که این ماده باعث محکم شدن مو و از بین بردن خشکی مو و به دنبال آن کم کردن موخوره است.

نحوه دریافت ویتامین سی

حال که با خواص ویتامین سی برای مو آشنا شدید بیاید قدری با روش های دریافت آن آشنا شویم. ویتامین سی را در مرحله اول میتوان از طریق تغذیه دریافت کرد. این ویتامین در میوه ها و سبزیحات به وفور یافت میشود. از این رو سعی کنید در برنامه غذایی خود از میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین C استفاده نمایید. اگر میخواهید از تاثیر مستقیم این ویتامین بر پوست و موی خود بهره ببرید. از سرم ها و محصولات حاوی ویتامین سی استفاده نمایید. اگر هم میخواهید این ویتامین را به صورت خالص مصرف کنید. میتوانید مکمل ها و قرص های ویتامین سی را خریداری کنید و مصرف نمایید. به هر حال روش های بسیار زیاد و ارزانی برای استفاه از این ویتامین وجود دارد که شما عزیزان میتوانید از آن بهره مند شوید. دقت کنید که کمبود این ویتامین در بدن باعث بروز مشکلاتی از قبیل کم خونی، خون ریزی لثه و غیره نیز میشود.

پویش اروین میعان

پویش اروین میعان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش مواد شییمیایی است. یکی از موادی که توسط این شرکت خرید و فروش میشود ویتامین سی است. این ویتامین با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در این شرکت موجود میباشد.

مقالات اخیر

محصولات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس