پویش اروین میعان

مشتری همیشگی ما خواهید شد, شرط میبندیم :)

ویتامین سی برای جای جوش

ویتامین سی برای جای جوش

احتمالا شما هم از تاثیر وتامین سی برای جای جوش شنیده اید. این ویتامین یکی از آن ویتامین هایی است که در سال های اخیر توجه بیشتری بدان شده است. از این رو بسیاری از کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبتی از این ماده در محصولات خود استفاده میکنند. اما اگر میخواهید اطلاعات بیشتر و دقیق تری در این باره کسب کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ویتامین سی یا اسید آسکوروبیک به طور طبیعی در میوه ها و سبزیجات بسیار زیادی یافت میشود.

اما ما داریم در مورد ویتامین سی خالص و تاثیر آن بر لک های پوستی و جای جوش صحبت میکنیم. بدیهی است خوردن میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین سی تاثیر زیادی بر زیبایی پوست و مو دارد. اما چیزی که میتواند تاثیر مستقیمی برروی لک ها و جای جوش ها داشته باشد ویتامین سی است که به طور خالص و یا ترکیبی در لوازم مراقبت پوستی وجود دارد.

———- برای خرید و قیمت عمده اسید آسکوربیک اینجا کلیک کنید. ———-

تاثیر ویتامین سی برای جای جوش

ویتامین سی خود به تنهایی دارای خواص بیشماری است. اما یکی از جالب ترین فواید آن تاثیر ویتامین سی برای جای جوش است. ویتامین سی یک نوع ماده شیمیایی محسوب میشود که قدرت روشن کنندگی بسیار زیادی برای پوست دارد. به طوری که استفاده مداوم و درست از این ماده سبب میشود لک های پوستی و لکه های باقی مانده از جای جوش به مرور کمرنگ شده و در نهایت از بین بروند. اما چیزی که میتواند این تاثیر را افزایش دهد استفاده از محصولات با کیفیت حاوی ویتامین سی و یا سرم های ویتامین است. با توجه به خواص بی نظیر ویتامین سی برای پوست این ماده امروزه به یکی از پرکاربرد ترین مواد در صنعت آرایشی تبدیل شده است. از طرفی ویتامین سی میتواند روی چین و چروک ریز تاثیر گذاشته و آن ها را از بین ببرد و از بروز چین و چروک جلوگیری میکند.

کاربرد های دیگر ویتامین سی

به جز تاثیر ویتامین سی برای جای جوش از این ماده برای کاهش دوره بیماری سرما خوردگی نیز استفاده میشود. از طرفی ویتامین سی برای حفظ سلامت بدن تاثیر بسیار زیادی دارد. به طوری که کمبود ویتامین سی میتواند باعث ایجاد بیماری اسکوری در بدن افزاد شود. این بیماری میتواند به مرور سبب ضعف شدید عضلات، خون ریزی لثه و در نهایت مرگ افراد شود. از این رو استفاده روزمره از میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین سی برای همه افراد لازم و ضروری است. شاید از خود بپرسید آیا خود بدن انسان قادر به تولید این ماده نیست؟ که در جواب این سوال باید بگوییم از آنجایی که افزایش دما سبب از بین رفتن ویتامین سی میشود وجود این ماده در بدن پایدار نخواهد بود. بنابراین روزانه از خوردن ویتامین سی غافل نشوید.

پویش اروین میعان

پویش اروین میعان یکی از بزرگ ترین شرکت های پخش ویتامین سی در ایران محسوب میشود. این شرکت در زمینه واردات و پخش ویتامین سی فعالیت دارد. به طوری که میتواند ویتامین سی مورد نیاز صنایع مختلف دارویی و مراقبتی را تهیه میکند.

مقالات اخیر

محصولات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس