پویش اروین میعان

مشتری همیشگی ما خواهید شد, شرط میبندیم :)

لیتیم کربنات , خرید عمده لیتیم کربنات , قیمت عمده لیتیوم کربنات

خرید و قیمت عمده لیتیوم کربنات

برای دریافت مشاوره قبل از خرید و ثبت سفارش این محصول تماس بگیرید.

برای خرید و استعلام قیمت عمده لیتیوم کربنات, بهترین راه, همکاری با شرکت های واردکننده مستقیم و توزیع کننده مستقیم آن است. شرکت پویش اروین میعان وارد کننده مستقیم مواد شیمیایی از جمله لیتیوم کربنات عمده صنعتی در ایران است, همچنین اینکه توزیع کننده این ماده در بین شرکت های واسط و مصرف کننده های نهایی نیز میباشد.

کربنات لیتیم یا لیتیوم کربنات یک ترکیب غیر معدنی، نمک لیتیوم کربنات با فرمول لی ₂CO3 است. این نمک سفید به طور گسترده ای در پردازش اکسید های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. لیتیوم کربنات بیشتر به عنوان دارو مصرف می شود و برای درمان بیماری دوقطبی، روان‌پریشی و پروفیلاکسی در مانیا به کار می‌رود. لیتیوم کربنات (به انگلیسی Lithium carbonate) یکی از پرکاربردترین و تخصصی ترین داروهایی است که برای درمان اختلال دوقطبی (افسردگی-شیدایی) تجویز می شود.

این دارو علاوه بر کاهش شدت و تعداد دفعات حملات مانیا، از عود مجدد افسردگی نیز جلوگیری می کند. مطالعات نشان داده اند لیتیوم تاثیر قابل توجهی روی کاهش خطر خودکشی دارد. لیتیوم یک داروی تثبیت کننده خلقی (mood stabilizer) است که سیستم عصبی مرکزی (مغز و نخاع) را هدف می گیرد. بزرگسالان و کودکانی که حداقل 7 سال سن دارند، می توانند در صورت لزوم با تجویز پزشک از این دارو استفاده کنند.

خرید عمده لیتیوم کربنات

برای خرید و استعلام قیمت عمده لیتیوم کربنات, باید حجم و نوع سفارش خود را تعیین نمایید سپس از کارشناسان فروش شرکت پویش اروین میعان استعلام قیمت لیتیم کربنات عمده را گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

نکته ای که باید به آن بپردازیم این است که هزینه انبارداری و ارسال سفارش از انبار پویش اروین میعان تا مقصد موردنظر بر عهده خودتان میباشد. شما میتوانید برای سفارش خود از شرکت در خواست فاکتور بصورت رسمی یا غیررسمی نمایید.

قیمت عمده لیتیوم کربنات

برای دقیق تر استعلام گرفتن قیمت عمده لیتیم کربنات تنها اعلام نوع ماده شیمیایی به شرکت کافی نیست, شما باید حجم سفارش خود, مشخصات شیمیایی و نوع استفاده از این ماده شیمیایی را مشخص نمایید تا بتوانید قیمت دقیق تری را بدست آورده و برای ثبت نهایی سفارش خود دچار چالش یا مشکل نشوید.

پیشنهاد میکنیم اگر به خرید و قیمت عمده تری سدیم سیترات نیز نیاز دارید بر روی لینک آن کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد تری سدیم سیترات عمده را نیز مطالعه نمایید.

جدول مشخصات:

 

شرایط نگهداری: Store at +5°C to +30°C
حلالیت در آب: حلال در آب در دمای 20°C
فرمول شیمیایی:  LiOH.H2O
حالت فیزیکی: پودر
وزن مولکولی: 41.96 Kg
رنگ: پودر کریستالی سفید
چگالی:  ۲.۱g/cm3
درصد خلوص: 99 درصد
گرید: صنعتی , دارویی
بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

 

محصولات اخیر

لیست محصولات

4 دیدگاه دربارهٔ «خرید و قیمت عمده لیتیوم کربنات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

خرید عمده انواع مواد شیمیایی

برای استعلام قیمت و یا خرید عمده انواع مواد شیمیایی وارداتی و داخلی, با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

تماس