پویش اروین میعان

مشتری همیشگی ما خواهید شد, شرط میبندیم :)

تری سدیم سیترات, خرید عمده تری سدیم سیترات , قیمت عمده تری سدیم سیترات , تری سدیم سیترات عمده

خرید و قیمت عمده تری سدیم سیترات

برای دریافت مشاوره قبل از خرید و ثبت سفارش این محصول تماس بگیرید.

برای خرید و استعلام قیمت عمده تری سدیم سیترات از شرکت های واردکننده و توزیع کننده بدون واسطه بهترین راه برای همکاری و ثبت سفارش است. واردکننده مستقیم و توزیع کننده بدون واسطه بدون یکی از مزایای همکاری با شرکت پویش اروین میعان است, چرا که هم در زمان و هم هزینه های شما صرفه جویی میشود.

سیترات سدیم همان نمک های سیتریک اسید هستند که به سه دسته مونو، دی، تری سدیم سیترات تقسیم بندی میشوند. حال جالب آنکه از بین سه نوع نمک گفته شده نوع “تری” آن پرکاربرد تر است. این ماده به صورت معمول در مرکبات یافت میشود ولی از آنجایی که در صنعت کاربرد زیادی دارد، به صورت وسیع مورد استفاده قرار میگیرد. نام دیگر این ماده: تری سدیم، هیدروکسی پروپن و تری کربوکسیلات است. و نام های تجاری آن: Citrosodina, Natrocitral, Orange Eno است.

خرید عمده تری سدیم سیترات

خرید عمده تری سدیم سیترات از شرکت پویش اروین میعان به این صورت انجام میشود که پس از استعلام قیمت و دریافت مشخصات سفارش خریدار, اینکه حجم سفارش و مشخصات شیمیایی سفارش به چه صورت است, و پرداخت هزینه سفارش و فاکتور مورد نظر میتوانید سفارش را از انبار پویش اروین میعان تحویل بگیرید.

نکته مهمی که باید به آن پرداخته شود این است که هزینه انبارداری و حمل و نقل سفارش از انبار پویش اروین میعان تا مقصد مورد نظر بر عهده خریدار میباشد.

برای خرید سدیم سیترات باید با شرکتی که مستقیما وارد کننده مواد شیمیایی به ایران است همکاری نمایید. پویش اروین میعان با بیش از چند دهه اسبقه فعالیت در زمین واردات و صادرات انواع مواد های شیمیایی یکی از بزرگترین شرکت های فروش مواد شیمیایی در این است, برای خرید تری سدیم سیترات میتوانید با این شرکت مواد شیمیایی همکاری نمایید. این شرکت با توجه به وارد کننده مستقیم بودن مواد های شیمیایی به ایران از نظر قیمت مواد شمیایی میتواند بسیار مناسب تر باشد و از هزینه های شما بکاهد.

قیمت عمده سدیم سیترات

برای استعلام دقیقتر و بهتر قیمت عمده تری سدیم سیترات, بهتر از مشخصات شیمیایی, موارد استفاده از این ماده و حجم سفارش خود را مشخص نمایید تا بتوانیم قیمت دقیق تری را به شما اعلام نماییم.

قیمت تری سدیم سیترات بر اساس کشوری که آن را تولید میکند و کشور دریافت کننده آن متغیر خواهد بود و پارامتر های زیادی در قیمت آن دخیل هستند. اما چیزی که کاملا واضح است آن است که بازار جهانی سدیم سیترات در حال گسترش است و در سال های آینده به اوج خود میرسد چرا که کاربرد آن در صنایع مواد غذایی بسیار بالاست و قطعا بزودی میزان تقاضای این ماده از شرکت فروش تری سدیم سیترات افزایش میابد. امروزه نیز کشور هایی که قادر به تولید این ماده نیستند اقدام به خرید سدیم سیترات از کشور های تولید کننده میکنند و همین خود تاثیر شگفت انگیزی در اقتصاد شرکت صادر کننده دارد.

مانند هر ماده شیمیایی دیگری، قیمت سیترات سدیم نیز بسته به بازار و شرایط تجاری متفاوت است و می‌تواند پرتفوی و نوسان داشته باشد. عواملی مانند تقاضا و عرضه، تغییرات قیمت‌های مواد اولیه، شرایط هوا و آب، تحریمات بین المللی و سیاست‌های دولتی می‌تواند بر قیمت سدیم سیترات تأثیر بگذارد.

عوامل موثر بر قیمت سدیم سیترات

مانند سایر محصولات شیمیایی، قیمت سدیم سیترات بستگی به چندین عامل دارد که برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  1. تقاضا و عرضه: تقاضا و عرضه بر بازار سدیم سیترات تأثیر بسیاری دارد. اگر تقاضا بیشتر از عرضه باشد، قیمت معمولاً بالاتر می‌رود؛ در عوض، اگر عرضه بیشتر از تقاضا باشد، قیمت کاهش می یابد.
  2. شرایط هوا و آب: شرایط آب و هوا، به خصوص تحرکات بارندگی و خشکی، می تواند بر قیمت سدیم سیترات تأثیر داشته باشد. مثلا در قیمت سدیم سیترات عربستان، خشکسالی و تقاضای بالای آب به دلیل نوسانات زیاد در آب و هوا به قیمت آن زیاد شده است.
  3. تقلبات در قیمت مواد اولیه: تقلب در قیمت مواد اولیه می تواند بر قیمت سدیم سیترات تأثیر منفی بگذارد. به عنوان مثال، اگر یکی از مواد اولیه را به تعداد کمتری از حجم واقعی خرید، باید در طی فرآیند تولید، به مقدار کافی کمبود را جبران کنید و این ممکن است هزینه بیشتری برای تولید محصول داشته باشد.
  4. فضاهای انبارداری: قیمت سدیم سیترات معمولاً بر اساس فضاهای انبارداری، کیفیت مواد اولیه و مدت زمان ذخیره سازی تعیین می‌شود.
  5. شرایط دولتی و کنترل قیمت: قرارداد‌های قیمت دولت، تحریم‌های اقتصادی، مالیات‌ها و سایر شرایط قانونی می‌توانند بر قیمت سدیم سیترات موثر واقع شود.

پیشنهاد میکنیم اگر به خرید و قیمت عمده متاسیلیکات سدیم نیز نیاز دارید بر روی لینک آن کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد متاسیلیکات سدیم عمده را نیز مطالعه نمایید.

جدول مشخصات:

نقطه جوش: 309 درجه سانتی گراد
حلالیت در آب: محلول در آب و نامحلول در اتانول
فرمول شیمیایی: Na3C6H5O7
حالت فیزیکی: پودر یا جامد کریستالی
جرم مولی: ۲۵۸٫۰۶ گرم بر مول
رنگ: جامد کریستالی یا پودری سفید رنگ
چگالی: ۱٫۷ گرم بر سانتی‌متر مکعب
درصد خلوص: 99 درصد
گرید: صنعتی , غذایی
بسته بندی: کیسه 25 کیلوگرمی

 

محصولات اخیر

لیست محصولات

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید و قیمت عمده تری سدیم سیترات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

خرید عمده انواع مواد شیمیایی

برای استعلام قیمت و یا خرید عمده انواع مواد شیمیایی وارداتی و داخلی, با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

تماس