پویش اروین میعان

مشتری همیشگی ما خواهید شد, شرط میبندیم :)

اسید سیتریک , خرید و قیمت عمده اسید سیتریک عمده , اسید سیتریک آبدار , اسید سیتریک خشک , قیمت عمده اسید سیتریک

خرید و قیمت عمده اسید سیتریک – جوهر لیمو

برای دریافت مشاوره قبل از خرید و ثبت سفارش این محصول تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت عمده اسید سیتریک آبدارو خشک با کارشناسان فروش شرکت پویش اروین میعان که وارد کننده مستقیم اسید سیتریک چینی است تماس گرفته و استعلام های لازم را جهت خرید و قیمت عمده اسید سیتریک دریافت نمایید.

اسید سیتریک یا جوهر لیمو، با فرمول شیمیایی C6H8O7 یکی از اسید های آلی میباشسد که هم در لیمو ترش و همدر پرتغال موجود است، این نوع اسید سیتریک ایرانی توسط دانشمند بزرگ ایرانی جابربن حیان کشف شده است. اسیدسیتریک در دو نوع اسیبد سیتریک خشک و اسید سیتریک آبدار موجود است. سیتریک اسید(Citric acid) همانطور که از نامش پیداست یک اسید آلی ضعیف است. فرمول شیمیایی این ماده C6H8O7 است و میتوان گفت همه ساله چیزی حدود بیش از دو میلیون تن از این ماده شیمیایی تولید میشود. جالب است بدانید به طور معمول و طبیعی میتوان سیتریک اسید را در مرکباتی چون لیمو ترش یافت و علت طعم ترش لیمو وجود همین ماده شیمیایی یعنی اسید سیتریک است.

خرید اسید سیتریک عمده

اینکه اسید سیتریک را از کجا بخرید و بهترین شرکت فروش اسید سیتریک خوارکی, اسید سیتریک مونوهیدرات و اسید سیتریک خشک کدام شرکت است را خودتان باید بصورت آنلاین و مذاکراتی تحقیق نمایید و یک شرکت وارد کننده و توزیع کننده مستقیم و بدون واسطه را برای همکاری انتخاب نمایید.

خرید اسید سیتریک آبدار چینی یا خرید اسید سیتریک خشک به صورت عمده صورت میگیرد. شما برای ثبت سفارشات ابتدا باید برای شرکت حجم سفارش, نوع استفاده از آن و مشخصات شیمیایی را به شرکت ارائه نموده و پس از انجام امور مالی سفارشتان, بار را از انبار پویش اروین میعان تحویل بگیرید.

خرید اسید سیتریک آبدار

اسید سیتریک مونوهیدرات غذایی , اسید سیتریک آبدار چینی, اسید سیتریک آبدار ایرانی یا اسید سیتریک اینساین؛ سیتریک اسید آبدار را میتوان در آبمیوه ها و همچنین تمامی مایعاتی که نیاز به مزه ترش دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

همانطور که گقته شد اسید سیتریک به دو صورت اسید سیتریک خشک و آبدار تولید میشود. اسید سیتریک آبدار دارای یک مولکول آب در ساختار خود است که آن را اسید سیتریک مونوهیدرات مینامند. این ماده به صورت پودری و سفید رنگ تولید میشود. اسید سیتریک مونوهیدرات از طریق متبلور کردن کردن آب سرد تولید میشود. چنانچه این نوع اسید سیتریک ایرانی را در دمای 78 درجه سانتیگراد حرارت دهید به اسید سیتریک بی آب یا خشک تبدیل میشود.

خرید اسید سیتریک خشک

اسید سیتریک خشک نوعی اسید سیترکی است که در ساختار مولکولی آن آب وجود ندارد. به طوری که این ماده به صورت پودری و کاملا خشک است.  از این ماده معمولا در صنایع غذایی و دارویی و آرایشی استفاده میشود. همچنین از این ماده در آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار میگرید. در واقع اسید سیتریک خشک باعث بهبود شرایط پخت و پز و شرایط نگهداری غذا ها میشود. همچنین به صورت کریستال های سفید رنگ به عنوان طعم دهند غذا مورد استفاده قرار میگیرد. به طوری که  میتواند میوه ها و سبزیجات را به صورت تازه نگهداری کند. به همین دلایل اسید سیتریک ایرانی بی آب عصای دست سرآشپزان محسوب میشود.

قیمت عمده اسید سیتریک خشک و آبدار

برای استعلام قیمت عمده اسید سیتریک آبدار چینی و قیمت عمده اسید سیتریک خشک با کارشناس فروش شرکت تماس گرفته و حجم سفارش خود را اعلام نمایید تا قیمت روز اسید سیتریک عمده را دریافت نمایید. شما پس از پرداخت فاکتور صادر شده میتوانید بار را از انبار پویش اروین میعان در تهران تحویل گرفته, فقط در نظر داشته باشید که هزینه انبارداری و ارسال کالا از انبار تا مقصد مورد نظر برعهده خودتان است.

شما میتوانید پس از استعلام قیمت اسید سیتریک عمده و پرداخت فاکتور صادر شده, در کمترین زمان ممکنه بار خود را تحویل بگیرید.

پیشنهاد میکنیم اگر به خرید و قیمت عمده اسید آسکوربیک نیز نیاز دارید بر روی لینک آن کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد اسید اسکوربیک عمده را نیز مطالعه نمایید.

جدول مشخصات:

دمای ذوب:  153 درجه سانتیگراد
حلالیت در آب: محلول در آب
فرمول شیمیایی: C6H8O7
حالت فیزیکی: پودر یا جامد کریستالی
جرم مولی:  192 گرم بر مول
رنگ: بی رنگ یا شفاف و یا به صورت یک پودر سفید و کریستالی
چگالی:  1.66 گرم بر سانتیمتر مکعب
درصد خلوص: 98 – 99 درصد
گرید: صنعتی , غذایی
بسته بندی: کیسه 25 کیلوگرمی

 

محصولات اخیر

لیست محصولات

4 دیدگاه دربارهٔ «خرید و قیمت عمده اسید سیتریک – جوهر لیمو»

  1. کامل و مفید بود
    اسید سیتریک خشک:
    بیشتر تنظیم کننده اسیدی و طعم دهنده و همچنین بوبری آروماتیک بهینه و نگهدارنده و براق کننده ای مفید است، خصوصا برای روکش میوه های سرد خانه ای!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

خرید عمده انواع مواد شیمیایی

برای استعلام قیمت و یا خرید عمده انواع مواد شیمیایی وارداتی و داخلی, با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

تماس