پویش اروین میعان

مشتری همیشگی ما خواهید شد, شرط میبندیم :)

کاربرد های دارویی اسید آسکوروبیک

کاربردهای دارویی اسید آسکوربیک

با اینکه ما معمولا با خواص بی نظیر اسید آسکوروبیک آشنایی داریم ولی چیزی در مورد کاربرد های دارویی اسید آسکوروبیک نمیدانیم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم مقاله پیش روی شما را به این موضوع اختصتص دهیم. پس اگر خواص ویتامین سی یا همام اسید آسکوروبیک برایتان جالب و حائز اهمیت است تا انتهای مقاله با ما باشید. دانستن این مطالب ربطی به تخصص پزشکی یا هر چیز دیگه ای ندارد. بلکه این مطالب، کاملا جنبه عمومی داشته و بر هر کسی واجب است که در این مورد اطلاعات کافی را داشته باشند. پس برای دانشتن این اطلاعات با ما باشید.

———- برای خرید و قیمت عمده اسید آسکوربیک اینجا کلیک کنید. ———-

کاربرد های اسید آسکوروبیک

پیش از آنکه به کاربرد دارویی اسید آسکوربیک بپردازیم بهتر است قدری به سایر کاربرد های این ماده شیمیایی آشنا شویم. اسید اسکوربیک (ویتامین C) یک افزودنی غذایی محبوب و ماده تشکیل دهنده است. که در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. اسید اسکوربیک که به طور طبیعی در سبزیجات و مرکبات یافت می شود. که یک ماده مغذی ضروری در رژیم غذایی انسان است. اسید اسکوربیک علاوه بر مصارف بهداشتی و تغذیه ای در تعدادی از محیط های تجاری مانند تصفیه خانه های آب، نوشیدنی ها و نانوایی ها مفید است. اسید اسکوربیک ظاهری سفید یا زرد روشن دارد و جامد است. اما به طور طبیعی در آب محلول است. اسید مزه ترش دارد و برای مصرف انسان در مقادیر توصیه شده کاملاً بی خطر است.

کاربرد های دارویی اسید آسکوروبیک

در راستای کاربرد های دارویی اسید آسکوربیک هیمنقدر بدانیم که اسید اسکوربیک (ویتامین C) زمانی به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود. که میزان اسید اسکوربیک در رژیم غذایی کافی نباشد. افرادی که بیشتر در معرض خطر کمبود اسید اسکوربیک هستند، افرادی هستند که تنوع غذایی محدودی در رژیم غذایی خود دارند. یا افرادی که مشکلات سوء جذب روده ای ناشی از سرطان یا بیماری کلیوی دارند. اسید اسکوربیک همچنین برای پیشگیری و درمان اسکوربوت (بیماری که باعث خستگی، تورم لثه، درد مفاصل و بهبود ضعیف زخم ناشی از کمبود ویتامین C در بدن می شود) استفاده می شود. اسید اسکوربیک در دسته ای از داروها به نام آنتی اکسیدان ها قرار دارد. بدن برای کمک به بهبود زخم ها، افزایش جذب آهن از غذاهای گیاهی و حمایت از سیستم ایمنی مورد نیاز است. به عنوان یک آنتی اکسیدان برای محافظت از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد عمل میکند. که ممکن است در بیماری های قلبی، سرطان و سایر بیماری ها نقش داشته باشد، عمل می کند.

پویش اروین میعان

حال که با کاربرد های دارویی اسید آسکوروبیک آشنا شدیم بیاید تا با نحوه خرید این ماده آشنا شویم. پویش اروین میعان یکی از شرکت های معتبر پخش مواد شیمیایی در سرتاسر ایران است. این شرکت مواد شیمیایی با کیفیت را مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار میدهد. از این رو بسیاری از تولید کنندگان مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از شرکت پویش اروین میعان تامین میکنند. نحوه سفارش اسید آسکوروبیک و سایر مواد شیمیایی از طریق سایت این شرکت امکان پذیر است. مشتریان میتوانند برای دریافت مشاوره نیز با شماره تماس موجود در سایت نیز تماس حاصل فرمایند.

مقالات اخیر

محصولات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس